كانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

سلام

دیروز روز شهادت جناب میثم تمار بود.

دلنوشته ای داشتم از زمان زیارت بارگاه میثم در شهر نجف.

به محضرتون تقدیم میکنم:


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 8 آبان 1392 ] [ 8:42 ] [ کانون 1 ]

http://gallery.taktemp.com/wp-content/uploads/2009/12/Ali-2.jpg

[ سه شنبه 30 مهر 1392 ] [ 17:44 ] [ کانون 1 ]

بدون مقدمه....!!

"فرزند ایشان در جوانی از دنیا رفته بود، شاگردان ایشان رفته بودند خدمتشان و ایشان اصلا نگفته بودند که چنین مصیبتی برایشان پیش آمده. بعد کسانی که می‌خواستند از خدمتشان بروند، ایشان می‌گویند: «یک جنازه‌ای اینجا هست. اگر موافقید، تشییع جنازه‌ای هم بشود» معلوم می‌شود فرزند ایشان از دنیا رفته. یک چنین صبری، چنین قدرتی، چنین عظمتی؛ اینها چنین کسانی بودند."

سخنانی بود از مقام معظم رهبری راجع به حاج میرزا جوادآقا ملکی تبریزی.


ادامه مطلب
[ جمعه 26 مهر 1392 ] [ 16:45 ] [ کانون 1 ]

"اگر امروز هم هر دیوانه و هر ابلهی دستش به این کشور دراز شود، دستش را قطع می کنیم. ما همان آدم ها هستیم و با همان انگیزه و همان اراده. حالا درست است که موهای‌مان سپید شده است، اما امروز برای شهید شدن بیشتر آماده هستیم، چون آن روز یک آرزوهایی توی دل‌مان بود، اما امروز همه آرزوهای‌مان تمام شده. امروز برای شهادت از هر روزی آماده تر هستیم."

قسمتی بود از سخنرانی آخر شهید نورعلی شوشتری. ایشون کی هستند؟

 


ادامه مطلب
[ جمعه 26 مهر 1392 ] [ 16:42 ] [ کانون 1 ]

[ چهار شنبه 24 مهر 1392 ] [ 22:14 ] [ کانون 1 ]

سلام

به مناسبت شهادت حضرت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه، قسمتی از سفرنامه ام به عتبات رو که مربوط میشه به زیارت آرامگاه این دو بزرگوار در مسجد کوفه، براتون ثبت می کنم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 مهر 1392 ] [ 6:19 ] [ کانون 1 ]

روز خیانت به اسلام

روز ششم ذی الحجه سال1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسی) یادآور مراسم "برائت از مشرکین" زائران ایرانی خانه خدا و کشتار حجاج مظلوم ایرانی در مکه به دست حکام آل سعود است.

 مکان و زمانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که اعراب جاهلیت احترام این مکان و زمان را نگه داشتند اما این حرمت توسط عوامل سعودی شکسته شد. در این فاجعه حتی به زنان و جانبازان هم رحم نکردند به طوری که نیمی از کشته شدگان زنان بودند.

 

نکته دردناک آنجاست که بسیاری از آمار شهدا مربوط به روزهای پس از حادثه است که مأموران سعودی اجازه مداوای مجروحین حادثه را در بیمارستان ها ندادند و برخی از مجروحین که جراحات حاد داشتند، پس از تحمل رنج و درد بسیار و در حالی که امکان مداوای آنها بود، به شهادت رسیدند.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 مهر 1392 ] [ 19:21 ] [ کانون 1 ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ کانون فرهنگی محبین آل یاسین (ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) گردکوه مهریز
امکانات وب
  • گریزون
  • تپل خان